۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

فرمانده انتظامی سرایان خبر داد؛

کشف ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در سرایان

کشف ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در سرایان

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان سرایان از کشف ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی شکوهی راد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان در اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیونت، مقدار ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که فاقد هرگونه مجوز حمل بود و متهمان قصد انتقال سوخت قاچاق به مقصد استان سیستان و بلوچستان را داشته کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: مأموران در این رابطه ۲ دستگاه کامیونت توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی در دستور کار پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه و محورهای مواصلاتی اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

۲ منزل مسکونی خرده فروشان مواد مخدر در بیرجند پلمپ شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از پلمپ ۲ منزل مسکونی خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسن اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارشات و اخبار واصله مردمی و نارضایتی شهروندان در مورد برپایی پاتوق استعمال موادمخدر و تجمع خرده فروشان در یکی از محله‌های شهرستان بیرجند، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستورکار پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، منازل خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری کلانتری ۱۳ و یگان امداد انتظامی شهرستان بیرجند محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی ۲ واحد مسکونی در این رابطه پلمپ شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6259183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha